بسم الله
سلام
دقت کردید وقت مامان بزرگاتون (که اگ هستن خدا حفظشون کنه و اگه نیستن خدا بیامرزتشون)میگن ننه جون دل ما غنج(قنج) میره!؟
خدا مادراتون رو براتون حفظ کنه
مادر بنده چند روز خونه تشریف ندارن
من دستمال برداشتم کف خونه رو دستمال کردم
ماکارانی درست کردم
لباس هارو با ماشین لباس شویی شستیم
خونه رو جمع و جور کردم
ولی بازم خونه نامرتب موندش
به خودم گفتم اینا که فقط فشارای فیزیکی کار خونه ست
چقدر هم فشار های روحی سر تربیت من تحمل کرده
تمام شوقش هم اینه که من یه نمازکی بخونم و یه درسکی بخونم و یه کًمکی خوش اخلاق باشم و چند تا چیز خیلی ساده دیگه
ولی من چقد موفق بودم؟
بابا چی؟
چند بار دست های پینه بسته یا روغنی یا گریسی بابا رو بوسیدم؟
اینا هیچ!چند بار دست بابارو وقتی شونه من رو با عشق فشار میداد جواب عشقش رو نه با بوسیدن دست بلکه با دست روی دستش گذاشتن جواب دادیم؟
خیلی از ما جوونا هستیم که سر مسایل بی خودی و نه جدی با پدر و مادرمون بحث میکنیم و خدایی نکرده قهر میکنیم و ...
بشنوید آقای دکتر رفیعی چه روایتی میخونه تا بریم سراغ بقیه اش ....



ببینید این شهدا چقد با مادراشون خوب بودن
چقد پدراشون ازشون راضی بودن
مثل یک کوه در مقابل حوادث سپر والدینشون بودن...

چقدر از علما رسیدن به نهایت حکمت رو مرهون و معلول خدمت به والدینشون میدونن

( داری توی دلت میگی علما و شهدا کجا و ما کجا؟ )
چقدر از موفقیت های خودمون رو ( نه علما و شهدا ) مدیون دعای سحر مادریم
مدیون سلام خوش کردن به مادریم
چقدر....
چقدر....
و چقدر ....

به بعضیا میگی برو دست بابات رو ببوس یا میگن آخه بی موضوع -------> مگه نفس کشیدن دلیل میخواد!میمیری نفس نکشی!میمیری دست بابات رو نبوسی!به احترام پدر و مادر وقتی از بیرون میان بلند نشی از صد مرده متحرک بدتری...
یا در بدترین حالت میگن دست بابام سفته پوست صورتم اوف میشه ------> (النگوهاشون نشکنه انشالله)

ازین به بعد کم کم با کمک رفقا یک سری دستورات عملی راجع به پدر و مادر میدیدم (مثل همین مطلب) و کم کم کمک هم میکنیم که باهم اجرا کنیم...
.......................................................................
قربون کبوترای حرمت امام رضا  ******  قربون این همه لطف و کرمت امام رضا

این شعر پیچیده نیست ولی یک دنیا دل توش داره...