با سلام و احترام
ما سالیان‌ سال است با سخت‌ترین کنترل کیفیت، تعبیه پیشرفته‌ترین سیستم‌های ایمنی، وسیع‌ترین برنامه بازاریابی، پرهزینه‌ترین تبلیغات و بهترین خدمات پس از فروش، خودرو تولید می‌کنیم و با این حال دائماً تحت فشار مصرف‌کننده برای تولید محصولات با کیفیت‌تر بوده و مجبوریم با رقبای خود به صورت شانه‌ به‌ شانه رقابت کنیم.

اگر مدیریت شرکت‌های خودروسازی ایران، ما را به غلامی قبول کنند، حضور محترمشان شرفیاب شده و این سوال‌ها را از محضر گرامی‌شان خواهیم پرسید:

۱- چطور ۶ ماه قبل از تحویل ماشین، از مشتری پول می‌گیرید؟
۲- چطور آنها می‌دهند؟!؟
۳- این‌که می‌گویند در ایران ثبات مدیریتی وجود ندارد به چه معناست؟ این‌جا یک پیچ و مهره گم شود، گم‌ات می‌کنند!!
۴- چه وردی می‌خوانید که مشتری بعد از ۶ ماه، ماشین نقره‌ای را به جای ماشین سفید رنگ (که ثبت‌نام کرده بود) قبول کرده و صدایش در نمی‌آید؟
۵- می‌آیید کشورهایمان عوض؟

با احترام و تعجب؛
دیتر تسچه / مدیر عامل اجرایی شرکت دایملر آ گ و ریاست هیئت مدیره شرکت مرسدس بنز